Pages

Wednesday 3 August 2011

Ramadhan Datang Lagi...



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Alhamdulillah, Syukur pada Illahi kerana masih diberi kesempatan untuk mengerjakan ibadah puasa bagi tahun ini. Pejam celik2x, rupanya dah pun nak sampai penghujung tahun 2011. sekejapnya masa berlalu kan. Apapun, diharapkan Ramadhan kali ini akan lebih baik daripada tahun - tahun sebelumnya.. InsyaAllah..

Tahun nih adalah tahun kedua aku berpuasa di tempat kerjaku dan tahun ni jugalah tahun pertama aku berpuasa di rumah sewa baru. Tahun lepas dapat juga aku berpuasa dengan abang kandung aku di Puchong, tapi kali ini bersama - sama rakan rumah @ rakan sekerja. Bazar Ramadhan di sini pun adalah tempat baru aku... hehehe...

Seperti yang korang lihat di atas, adalah hasil design "last minute" punye kerja untuk sama - sama menyambut ramadhan kali ini. Di sini juga aku ingin mengucapkan "SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK 1432H" kepada semua umat Islam diseluruh dunia dan Malaysia khususnya. :)

K. Bye!

No comments:

Post a Comment