Pages

Saturday 30 July 2011

Tune Oh Tune... Datanglah..



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Masuk hari ini, dah 3 hari aku menulis di blog ini... namun masih belum dapat 'tune' blogging aku... adeh..! mungkin disebabkan aku sudah lama meninggalkan zaman blogging ku dulu, that why jadi macam nih. tapi tidak mengapa, aku akan cuba mendapatkan 'tune' tu balik agar aku masih dapat berblog seperti dulu.

actually, bloggging bagi aku adalah sama seperti kita main muzik. kalau kena 'tune' lagu tu.. sedap untuk kita mainkan sekali lagi atau mendengarnya sekali lagi. begitu juga dengan blogging. Kena 'tune' dia.. senang untuk menulis sesebuah entry tanpa berfikir @ merancang untuk tulis apa dalam blog. Idea tu datang dengan sendirinya. itu yang best bila dalam blogging.

p/s: perut dah lapar. nak cari makan... weekend pun kena kerja. adeh!

K. Bye!

No comments:

Post a Comment