Pages

Friday 29 July 2011

Setahun Sudah Berlalu



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Pejam celik2x, sudah setahun aku berkhidmat di salah sebuah "Firma" Badan Berkanun. Macam - macam yang aku belajar di sini walaupun seringkali ada juga kena marah, kena "bambu" dan lain - lain, mungkin inilah cabaran yang perlu aku lalui di alam pekerjaan. Selama setahun ini jugalah dapat mematangkan lagi diriku tentang erti kehidupan.

Hari demi hari, bulan silih berganti, ada saja "wajah baru" yang muncul di sini. Ada yang pendiam, ada yang periang, ada juga yang "huru - hara". bila di ingat2x kembali... memang kelakar semua ini. Macam - macam ragam ada. hahahaha..

bermula bulan depan, masuk buku "Diari" tahun kedua aku di sini. Apa yang aku harapkan, agar banyak benda lagi yang perlu aku belajar daripada orang di sini. Sekurang - kurangnya nanti, bila aku ditempat lain, pengalaman itu mungkin berguna untuk aku.

K. Bye!

p/s: di sini jugalah cinta hatiku berputik... cewah..! hehehe.. :p

No comments:

Post a Comment