Pages

Thursday 28 July 2011

Bermula Sekali Lagi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...



Sudah lama aku tidak menceburkan diri dalam blogging ni. hampir 2 - 3 tahun jugak la selepas BlogFik.com ditutup kerana ada masalah pentadbiran, Tambahan pula ketika itu, blog agak suram selepas munculnya Facebook dan seorang demi seorang member Blog "retire" daripada Blogging.

Actually, aku ada juga "Terbit"kan beberapa blog aku dalam tahun nih.. ada dua kalau tak silap. tapi Blog tu ada pengkhususannya sendiri dan aku tidak mahu kacau Blog tu untuk jadikannya sebagai Blog peribadi. Dengan itu, aku create blog ni sebagai Blog peribadi aku. menggunakan 'Nickname' aku sebelum ini "Demu Chan" di facebook, kali nih aku jadikannya sebagai URL untuk blog nih.. :)

Ok la, tak mau cerita panjang di sini dan salam perkenalan untuk sesiapa yang masih belum kenal aku..

K. Bye!

No comments:

Post a Comment